1. Què és l’Espai del gestor?

És el lloc des d’on es gestiona l’administració de tots els serveis de l’AOC i s’administra EACAT Tràmits. Només hi té accés el gestor de l'entitat.

2. Des d’on hi accedeixes?

L’Espai del gestor està segmentat en dues parts a les quals hi accedeixes anant a Administració settings

> Serveis AOC, on podràs:

  • Gestionar els usuaris i els permisos dels serveis AOC.
  • Visualitzar la informació general de la teva entitat.

> EACAT Tràmits, on podràs:

  • Gestionar els usuaris, els serveis, les bústies i les unitats organitzatives (UO) d’EACAT Tràmits.

3. Què pots gestionar a Serveis AOC?

A l’administració de Serveis AOC, pots consultar tant la informació general de l’entitat com gestionar els usuaris: la seva informació general i els permisos de cada servei AOC, incloent EACAT Tràmits.

L’Espai del gestor a Serveis AOC consta de 2 seccions:

General, on trobaràs informació genèrica de l'entitat: l'identificador, l'adreça, el codi oficial estadístic, el codi postal, el tipus d'entitat, la ubicació de la seu, l'àmbit territorial i la comarca a la qual pertany.

Usuaris, on trobaràs:

  • Informació genèrica sobre els usuaris de l’entitat, que et permet:
    • Cercar usuaris pel nom.
    • Visualitzar relacions d’usuaris estructurades segons els filtres:
      • Tots/Actius/Inactius
      • Serveis AOC als quals estan assignats
    • Exportar usuaris mitjançant la icona “...”
    • Crear nous usuaris

La creació/eliminació i activació/desactivació d’usuaris només es fa des de l’administració de Serveis AOC.

  • Informació específica de cada usuari que et permet:
    • Editar el nom
    • Activar, desactivar o eliminar un usuari mitjançant la icona “...”.

La resta de la informació específica es troba en dues subseccions:

2.1 General, on pots:

  • Editar les dades de l’usuari.
  • Editar les dades del Registre de Funcionaris Habilitats (RFH), com ara la data d’alta i de baixa, la unitat administrativa a la qual pertany i les tasques com a funcionari habilitat (assistència als interessats i/o expedició de còpies autèntiques).

2.2 Serveis AOC, on pots gestionar els permisos d’usuari dins de cada servei de l’AOC, inclòs EACAT Tràmits.

4. Què pots gestionar a EACAT Tràmits?

EACAT Tràmits és la part de l’Espai del gestor que permet als gestors administrar els serveis de tramitació interadministrativa. Si ets gestor de l’entitat, pots accedir-hi a través de l’administració d’EACAT Tràmits.

L’Espai del gestor a EACAT Tràmits s’organitza en un màxim de 5 seccions:

  • General
  • Usuaris
  • Serveis
  • Bústies
  • Unitats organitzatives

A la secció General trobaràs informació genèrica de l'entitat, així com algunes propietats relacionades amb la seva tramitació. Des d'aquí també pots activar les bústies.

A la secció Usuaris pots realitzar accions que afecten a tots els usuaris de la teva entitat, com cercar, ordenar la seva relació segons diversos filtres i exportar-los. També pots visualitzar les dades i els permisos d’un usuari concret. Altres opcions estan disponibles a les subseccions de General, Bústies i Serveis. Una funcionalitat rellevant és l'acció d'assignar bústies a un usuari determinat, la qual trobarem a la secció de Bústies.

La creació/eliminació, activació/desactivació i modificació de les dades dels usuaris només es fa des de l’administració de Serveis AOC.

A la secció Serveis pots realitzar diverses accions que afecten la totalitat dels serveis de la teva entitat, com ara visualitzar la relació de serveis amb els filtres corresponents i exportar-la. També pots realitzar accions específiques per a un servei determinat, com ara veure la seva informació general, que inclou el títol, el codi funcional i l’entitat prestadora. A més pots accedir a la fitxa completa del Catàleg de serveis i tràmits per a cada servei. La resta de la informació específica del servei es troba en les subseccions de Bústies i Usuaris.

A la secció de Bústies, pots realitzar accions que afecten a totes les bústies de la teva entitat, com ara cercar-ne una determinada, ordenar-les segons diferents filtres; exportar els llistats de bústies resultants; i crear una bústia concreta. També pots realitzar accions específiques en una bústia en particular, com ara importar i exportar usuaris i serveis; o eliminar-la. A més, trobaràs altres accions i més informació a les subseccions Usuaris i Serveis.

Només veuràs la secció de Bústies si has activat l'opció "Fer servir bústies a l'entitat" a la secció General.

FAQ 1 EG Punto 4 Bústies  _ FAQ 1 EGT Punto 2 Bústies _ FAQ 2 EGT Bústies _ FAQ 12 EGT Punto 1 _ FAQ 12 EGT Punto 4 _ FAQ 17 EGT.png

A la secció Unitats organitzatives, pots fer accions que afecten a totes les unitats organitzatives (UO) de la teva entitat, com ara ordenar-les segons els filtres diferents i crear-ne de noves. També pots realitzar accions específiques en una UO determinada, com ara activar o desactivar-la i fer-la o no visible (excepte per la UO principal que sempre és visible).

Només pots visualitzar la secció Unitats organitzatives si tens activada l’opció Fer servir unitats organitzatives a l’entitat a la secció General.

FAQ 1 EG Punto 4 UOs _ FAQ 1 EGT Punto 2 UOs.png

5. Des d’on gestiones la creació/eliminació i activació/desactivació d’usuaris?

La gestió d’usuaris es fa des d'Administració settings > Serveis AOC > account_circle Usuaris

> Crear usuari

> icona per eliminar, activar i desactivar un usuari

6. Com assigno un usuari a un servei de l’AOC?

1. En Administració settings > Serveis AOC > account_circle Usuaris > tria un usuari.

2. En la subsecció Serveis AOC > assigna l’usuari als diferents serveis de l’AOC (EACAT Tràmits, eNotum, eFACT, etc) amb els quals ha de treballar.