Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.

Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:

  • Donar d’alta nous usuaris
  • Modificar dades dels usuaris
  • Eliminar usuaris
  • Desactivar usuaris
  • Assignar permisos als usuaris dels nous serveis de tramitació interadministrativa que els prestadors vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
  • Assignar permisos als usuaris dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
  • Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).

Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.

Pots activar i desactivar usuaris des d'Administració settings  > Serveis AOC

Desactiva un usuari, accedint a la secció account_circle Usuaris > selecciona l’usuari que vols desactivar > prem la icona > i selecciona Desactivar. Apareixerà una finestra de confirmació > prem el botó Desactivar

FAQ 7 EG.png

El mateix procediment s’aplica per activar un usuari desactivat però, en aquest cas, no hi ha cap finestra de confirmació.

Les conseqüències de la desactivació d’usuaris són les següents:

  • L’usuari desactivat no podrà accedir a EACAT, ja que el sistema mostrarà un error d’autenticació.
  • Si ets gestor de més d’una entitat, podràs accedir a EACAT, però no podràs gestionar l’entitat de la qual t’han desactivat l’accés.