Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.
Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:
- Donar d’alta nous usuaris
- Modificar dades dels usuaris
- Eliminar usuaris
- Desactivar usuaris
- Assignar permisos als usuaris dels nous serveis de tramitació interadministrativa que els prestadors vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
- Assignar permisos als usuaris dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
- Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).
Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.
Pots activar i desactivar usuaris des d'Administració settings > Serveis AOC
Desactiva un usuari, accedint a la secció account_circle Usuaris > selecciona l’usuari que vols desactivar > prem la icona … > i selecciona Desactivar. Apareixerà una finestra de confirmació > prem el botó Desactivar
El mateix procediment s’aplica per activar un usuari desactivat però, en aquest cas, no hi ha cap finestra de confirmació.
Les conseqüències de la desactivació d’usuaris són les següents:
- L’usuari desactivat no podrà accedir a EACAT, ja que el sistema mostrarà un error d’autenticació.
- Si ets gestor de més d’una entitat, podràs accedir a EACAT, però no podràs gestionar l’entitat de la qual t’han desactivat l’accés.