1. Què és l’administració dels serveis de l’AOC?

És la part de l'Espai del gestor on s’administren els usuaris i els seus permisos. Només hi podràs accedir, si ets gestor de l’entitat. Per arribar-hi ves Administració settings > Serveis AOC i podràs:

  • Consultar la informació general de l'entitat.
  • Gestionar els usuaris, la seva informació general i els permisos per a cada servei AOC, inclós EACAT Tràmits.
  • Exportar usuaris, és a dir, descarregar la relació d'usuaris.

L'Espai del gestor a Serveis AOC es divideix en dues seccions: General i Usuaris.

2. Quins són els serveis AOC?

Són els serveis que l'AOC ofereix a les entitats públiques catalanes. En el Directori de Serveis AOC es troben els serveis que té assignats la teva entitat.

3. És EACAT Tràmits un servei de l’AOC?

EACAT Tràmits és un servei de l’AOC destinat a la tramitació entre les administracions públiques catalanes.

4. Què pots gestionar a serveis AOC?

Als serveis AOC la informació s’organitza en 2 seccions: General i Usuaris; on es gestionen principalment els usuaris de l’entitat i els permisos d’usuari que tenen en cada servei de l’AOC, inclòs EACAT Tràmits.

5. Què pots fer amb els usuaris?

Per gestionar els usuaris de l’entitat selecciona account_circle Usuaris, on hi podràs:

  • Cercar usuaris pel nom.
  • Visualitzar relacions d’usuaris estructurades segons els filtres:
    • Tots/Actius/Inactius
    • Serveis AOC als quals estan assignats
  • Exportar usuaris mitjançant la icona ...
  • Crear nous usuaris.
  • Editar i modificar la informació d’un usuari.
  • Activar i desactivar un usuari.
  • Gestionar els permisos d’usuari de cada servei de l’AOC, inclòs EACAT Tràmits.

6. Com pots crear usuaris?

Per crear usuaris:

  1. Accedeix a Administració settings > Serveis AOC account_circle Usuaris > i prem el botó Crear usuari.
  2. A la finestra de creació d’usuaris emplena les dades següents:
    • Nom i cognoms
    • Identificador personal
    • País d’expedició
    • Correu electrònic
    • Càrrec
  3. Prem el botó Crear

Només pots crear, eliminar, activar i desactivar usuaris des de l'administració de Serveis AOC.

7. Pots modificar les dades d’un usuari?

Per modificar les dades d’un usuari:

  1. Accedeix a Administració settings > Serveis AOC > account_circle Usuaris
  2. Selecciona un usuari > General

Podràs editar i modificar les dades d’usuari i la informació relativa al Registre de Funcionaris Habilitats.

8. Com pots exportar la relació d’usuaris de l’entitat?

Per descarregar-te la llista d'usuaris accedeix a Administració settings   > Serveis AOC > account_circle Usuaris > icona … > Exportar usuaris en un arxiu .csv.
L'arxiu .csv tindrà el nom usuaris_ens_XX.csv i inclourà els camps següents:

  • ID: identificació de l'usuari dins d'EACAT.
  • Identificador: número d'identificació personal de l'usuari.
  • Nom: nom de l'usuari.

Per veure les dades correctament en un full de càlcul com Excel segueix aquests passos:

  1. Obre un full d'Excel
  2. Col·loca el cursor a la primera cel·la
  3. Accedeix al menú Dades > Obtenir dades > D’un arxiu > De text/CSV.
  4. Selecciona l'arxiu .csv des del teu ordinador
  5. Prem el botó Importar
  6. Apareixerà una finestra amb totes les dades de l’arxiu, prem el botó Carregar

9. Com pots assignar els permisos dels serveis AOC a un usuari?

Com a gestor de l’entitat, tens la capacitat d’assignar permisos dels serveis AOC a usuaris específics des de  account_circle Usuaris > selecciona l’usuari > Serveis AOC. En aquesta subsecció, pots activar els permisos per a cada servei AOC que vols assignar a l’usuari seleccionat.

Els els serveis que apareixen a la subsecció Serveis AOC són els que han estat assignats a l’entitat.

A l’Espai personal de cada usuari es mostren els permisos dels serveis que, com a gestor de l’entitat, has assignat des de l’administració de Serveis AOC (Usuaris > Serveis AOC).