Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.
Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:
- Donar d’alta nous usuaris
- Modificar dades dels usuaris
- Eliminar usuaris
- Desactivar usuaris
- Assignar permisos als usuaris dels nous serveis de tramitació interadministrativa que els prestadors vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
- Assignar permisos als usuaris dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
- Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).
Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.
Pots gestionar els usuaris dels serveis AOC des de l’Espai del gestor: Administració settings > Serveis AOC > account_circle Usuaris, on hi trobes:
1. Informació genèrica sobre els usuaris de l’entitat que et permet:
- Cercar usuaris pel nom.
- Visualitzar relacions d’usuaris estructurades segons els filtres:
- Estat (Tots/Actius/Inactius)
- Procés d'alta (Tots/Manual/Automàtic)
- Servei AOC al quals estan assignats
- Exportar usuaris mitjançant la icona ...
- Crear nous usuaris
2. Informació específica de cada usuari que et permet:
- Editar el nom
- Activar, desactivar o eliminar un usuari mitjançant la icona ...
Un usuari desactivat o eliminat no podrà accedir a EACAT; el sistema li donarà un error d’autenticació.
La resta de la informació específica es troba en dues subseccions:
2.1 General on pots:
- Editar les dades de l’usuari.
- Editar les dades de l'usuari dins del Registre de Funcionaris Habilitats (RFH), com ara la data d’alta i de baixa, la unitat administrativa a la qual pertany i les tasques com a funcionari habilitat (assistència als interessats i/o expedició de còpies autèntiques).
2.2 Serveis AOC on pots gestionar els permisos d’usuari dins de cada servei de l’AOC, inclòs EACAT Tràmits, que tingui assignat la teva entitat.
L'activació, desactivació i eliminació d’usuaris només es fa des del la icona ... de l’administració de Serveis AOC.
Troba més informació relacionada en:
EGSA - Com pots exportar usuaris dins de serveis AOC?
EG - On pots crear usuaris a l’Espai del Gestor?
EG - Com pots activar i desactivar usuaris a l’Espai del Gestor?
EG - Com pots eliminar un usuari a l'Espai del Gestor?