1. Què és l’Espai personal?
L'espai personal és el lloc on pots gestionar la teva informació, comunicar-te amb el teu gestor i visualitzar els serveis de la teva entitat.
Aquest espai es compon de les següents seccions:
General, amb els apartats següents:
- Dades personals
- Dades de contacte
- Contrasenya
- Preferències
- Registre de funcionaris habilitats (RFH)
Gestors, que et permet contactar amb el gestor de la teva entitat a través d'un correu electrònic.
Serveis, que facilita la consulta dels serveis, d'acord amb els filtres següents:
- Amb accés / Sense accés
- Destinatari: Tots, Soc destinari o No soc destinatar.
- Tipus servei: Tots, Específics o Genèrics
- Prestador
Serveis AOC, que t’ofereix la visualització dels permisos associats a cadascun dels serveis AOC assignats, com ara EACAT Tràmits, Còpia, eNotum, entre d'altres.
2. Com hi arribes?
Per accedir a l'Espai personal:
- Accedeix a EACAT
- Clical’avatar de la teva entitat
- Selecciona Espai personal
3. Qui hi pot accedir?
Hi pot accedir qualsevol persona usuària.
4. Què hi pots fer?
D’una banda, tens informació que pots gestionar, és a dir, que la pots editar i modificar si és necessari; i d'altra banda, hi ha informació que només pots consultar.
5. Què pots gestionar?
Pots editar la informació que es troba en les diferents seccions.
De la secció General pots editar la informació següent:
- Nom i cognoms
- Correu electrònic
- Telèfon
- Mòbil
- Contrasenya
També pots:
- Triar l’entitat que vols que et surti per defecte en accedir a EACAT 3.0, en cas que siguis usuari de més d’una entitat.
- Comprovar si hi ha un signador preferent assignat, abans d’enviar un tràmit a l’estat Per signar, si així ho selecciones aquí.
- Veure l’explicació detallada sobre el responsable de l’expedient, en iniciar el primer esborrany de l’expedient, si així ho selecciones aquí.
De la secció Gestors, pots contactar amb el gestor de la teva entitat a través del correu electrònic
De la secció Serveis, pots sol·licitar al gestor de la teva entitat l’accés a un servei determinat > Sol·licitar accés
6. Quines dades pots consultar?
Hi ha informació disponible només per a consulta i es troba en les diferents seccions:
En la secció General:
- Identificador per accedir (NIF, NIE, etc)
- Càrrec dins de l’entitat
- Dades personals teves del Registre de Funcionaris Habilitats (RFH)
- Data de l’alta en el RFH
- Data de baixa en el RFH
- Unitat administrativa a la qual pertanys
- Funcions o tasques que desenvolupes dins del RFH
En la secció Gestors pots consultar el nom dels diferents gestors de la teva entitat.
En la secció Serveis, pots consultar la relació de serveis seleccionant els filtres següents:
- Amb accés / Sense accés, en funció de si pots accedir o no als serveis.
- Destinatari, sii apareixen tots els serveis o només els serveis dels quals ets o no ets destinatari del servei.
- Tipus servei, si apareixen tots els serveis, només els específics o els genèrics.
- Prestador, en funció de quina entitat presta el servei.
En la secció Serveis AOC, pots consultar els permisos assignats als serveis de l’AOC als quals hi tens accés.
Troba més informació relacionada en:
EP - El Registre de Funcionaris Habilitats (RFH), quina informació hi trobes?
EP - Com pots sol·licitar l’accés a un servei?
EP - Què implica l’opció “Veure l’explicació sobre el responsable d’expedient”?
EP - Què implica l’opció “Comprovar l’existència de signador preferent”?