Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.

Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:

  • Donar d’alta nous usuaris
  • Modificar dades dels usuaris
  • Eliminar usuaris
  • Desactivar usuaris
  • Assignar permisos als usuaris dels nous serveis de tramitació interadministrativa que els prestadors vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
  • Assignar permisos als usuaris dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
  • Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).

Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.

Elimina usuaris des d'Administració settings > Serveis AOC

Com a gestor, pots eliminar un usuari des de la secció account_circle Usuaris > seleccionant l’usuari que vols eliminar > prement la icona > i seleccionant Eliminar.

Quan elimines un usuari, aquest ja no podrà accedir a EACAT, ja que deixarà d'existir en el sistema. Si necessita tornar a treballar amb EACAT, hauràs de tornar a crear el seu perfil amb les dades corresponents i configurar els serveis AOC als quals necessita accedir.