Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.
Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:
- Donar d’alta nous usuaris
- Modificar dades dels usuaris
- Eliminar usuaris
- Desactivar usuaris
- Assignar permisos als usuaris dels nous serveis de tramitació interadministrativa que els prestadors vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
- Assignar permisos als usuaris dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
- Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).
Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.
Elimina usuaris des d'Administració settings > Serveis AOC
Com a gestor, pots eliminar un usuari des de la secció account_circle Usuaris > seleccionant l’usuari que vols eliminar > prement la icona … > i seleccionant Eliminar.
Quan elimines un usuari, aquest ja no podrà accedir a EACAT, ja que deixarà d'existir en el sistema. Si necessita tornar a treballar amb EACAT, hauràs de tornar a crear el seu perfil amb les dades corresponents i configurar els serveis AOC als quals necessita accedir.
Troba informació relacionada en:
AE - Fase 1 - Gestors - Què faré al nou EACAT i què faré a l'EACAT Clàssic?
EG - On pots crear usuaris a l'Espai del gestor?
EG - Com pots activar i desactivar usuaris a l’Espai del gestor?
EGSA - Què pots fer amb els usuaris dels serveis AOC?
EGT - Què gestiones a la secció Usuaris d’EACAT Tràmits?