Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la versió clàssica. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.
Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:
- Donar d’alta nous usuaris
- Modificar dades dels usuaris
- Eliminar usuaris
- Desactivar usuaris
- Assignar permisos als usuaris dels nous serveis de tramitació interadministrativa que els prestadors vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT
- Assignar permisos als usuaris dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres)
- Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH)
Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.
Per crear usuaris, tant d'EACAT Tràmits com de la resta de serveis de l’AOC:
Accedeix a Administració settings > Serveis AOC > account_circle Usuaris > i prem el botó Crear usuari
A la finestra de creació d’usuaris, emplena les dades següents:
- Nom i cognoms
- Identificador personal
- País d’expedició
- Correu electrònic
- Càrrec
Troba informació relacionada en:
AE - Fase 1 - Gestors - Què faré al nou EACAT i què faré a l'EACAT Clàssic?
EG - Com pots activar i desactivar usuaris a l’Espai del gestor?
EG - Com pots eliminar un usuari a l’Espai del gestor?
EGSA - On gestiones els permisos d’usuari dels serveis AOC?
EGSA - Què pots fer amb els usuaris dels serveis AOC?
EGT - Què gestiones a la secció Usuaris d’EACAT Tràmits?