Com a gestor de l’entitat has de saber que, perquè un usuari pugui tramitar un servei hi pot haver 2 situacions diferents:
-
La teva entitat no funciona amb bústies i, per tant, tothom accedeix a tots els serveis dels quals és destinatària. No cal que facis res, perquè tothom podrà accedir als tràmits dels serveis que li corresponen.
Només en el cas que l’entitat no sigui destinatària d’un servei i un usuari t’hagi sol·licitat que ho sigui, caldrà que et posis en contacte amb l’entitat prestadora, qui avaluarà la petició.
- La teva entitat funciona amb bústies i, per tant, cal assignar els usuaris a les bústies on hi ha els serveis amb els quals han de treballar.
Si has comprovat això i l’usuari encara no pot accedir al tràmit del servei que ha de tramitar, pot passar que:
- La teva entitat no sigui destinatària del servei. Si l’usuari et sol·licita que ho sigui, caldrà que et posis en contacte amb l’entitat prestadora, qui avaluarà la petició.
- El servei no sigui visible en el Catàleg de serveis i tràmits (CST) perquè així ho ha decidit l’entitat prestadora del servei. La qual cosa implica que l’usuari no podrà iniciar cap expedient, però podrà veure’n els que va iniciar, en l’Espai de tramitació.
Recorda que les alertes de les fitxes de servei i les de tràmit t’indiquen si no tens accés a un servei o la teva entitat no n’és destinatària.