Si ets el gestor de l'entitat, accedeix a Administració  settings > EACAT Tràmits > account_circle Usuaris

A la secció Usuaris pots realitzar accions que afecten a tots els usuaris de la teva entitat, com ordenar la seva relació segons diversos filtres i exportar-la. També pots visualitzar les dades i els permisos d’un usuari concret. Altres opcions estan disponibles a les subseccions General, Bústies i Serveis.

A la secció Usuaris hi trobes:

1. Informació genèrica sobre els usuaris de l’entitat que et permet:

  • Cercar usuaris pel nom
  • Visualitzar relacions d’usuaris estructurades segons els filtres:
    • Permís, amb un desplegable en el qual seleccionar els permisos d’usuari d’EACAT Tràmits
    • Sense permís bàsic
    • Bústia (Tots, Amb bústia i Sense bústia), que t'apareixerà quan la teva entitat està dins del sistema de bústies.
  • Exportar el llistat d'usuaris, mitjançant la icona ..., després d'haver aplicat els filtres que necessitis.

2. Informació específica de cada usuari.

La creació, modificació de les seves dades, eliminació, activació i desactivació d’usuaris només es fa des de l’Administració de Serveis AOC. 

La resta de la informació específica es troba en 3 subseccions:

2.1 General on pots visualitzar les dades d’usuari i els seus permisos.

2.2 Bústies, si la teva entitat ha optat pel sistema de bústies podràs:

  • Cercar bústies.
  • Assignar bústies als usuaris.
  • Filtrar la relació de bústies segons el filtre Assignació (Totes , Assignades i Sense assignar).

Només veuràs la secció Bústies si has activat l’opció Fer servir bústies a l’entitat de la secció General.

2.3 Serveis on pots:

  • Cercar serveis.
  • Visualitzar la relació de serveis de l’usuari.
  • Visualitzar visibility la informació de cada servei en el Catàleg de serveis i tràmits.