EACAT té dos tipus d’usuaris:
- Actius: aquells usuaris que tenen permisos d’usuari (bàsic, gestor de l’entitat, prestador, signador, etc) i poden treballar dins d’EACAT Tràmits.
- Inactius: aquells que també tenen permisos d’usuari, però el gestor de l’entitat els ha desactivat, per exemple, en cas de baixa mèdica.
Si ets el gestor de l’entitat pots activar i desactivar usuaris a Serveis AOC > Espai del gestor.
Segons els tipus de permisos, un usuari pot ser:
- Bàsic, si pot accedir a l’aplicació; pot consultar i tramitar els serveis als quals té accés.
- Gestor de l’entitat, si administra les diferents seccions de l’entitat.
- Prestador, si pot crear els serveis i els formularis d’una entitat.
- Signador, si pot signar un tràmit.
Pots assignar permisos a un usuari des de l’administració de Serveis AOC, i visualitzar-los des de l’administració d’EACAT Tràmits.
Troba més informació relacionada en:
EGSA - Per què apareixen usuaris automàtics?
EG - Com pots activar i desactivar usuaris a l’Espai del gestor?
AE - Fase 1 - Gestors - Què faré al nou EACAT i què faré a l'EACAT Clàssic?
EGSA - Com pots assignar permisos dels serveis AOC als usuaris?
EGSA - On gestiones els permisos d’usuari dels serveis AOC?