Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT Clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.

Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:

  • Donar d’alta noves persones usuàries
  • Modificar dades de les usuàries
  • Eliminar usuàries
  • Desactivar usuàries
  • Assignar permisos a les usuàries dels nous serveis de tramitació interadministrativa que les entitats prestadores vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
  • Assignar permisos a les usuàries dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
  • Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).

Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.

Pots activar i desactivar persones usuàries des d'Administració settings  > Serveis AOC

Desactiva una usuària, accedint a la secció account_circle Usuaris > selecciona la usuària que vols desactivar > prem la icona > i selecciona Desactivar. Apareixerà una finestra de confirmació > prem el botó Desactivar

FAQ 7 EG.png

El mateix procediment s’aplica per activar una usuària desactivada però, en aquest cas, no hi ha cap finestra de confirmació.

Les conseqüències de la desactivació de persones usuàries són les següents:

  • La usuària desactivada no podrà accedir a EACAT, ja que el sistema mostrarà un error d’autenticació.
  • Si ets gestor/a de més d’una entitat, podràs accedir a EACAT, però no podràs gestionar l’entitat de la qual t’han desactivat l’accés.