Atenció, gestor/a de l'entitat: encara hi ha tasques que no es poden fer al nou EACAT, tot i que en aquesta FAQ s’indiqui el contrari. Per tant, hauràs de continuar gestionant-les a la EACAT Clàssic. Eliminarem aquest avís tan bon punt estiguin disponibles al nou EACAT.

Les tasques que encara no es poden realitzar al nou EACAT són:

  • Donar d’alta noves persones usuàries
  • Modificar dades de les usuàries
  • Eliminar usuàries
  • Desactivar usuàries
  • Assignar permisos a les usuàries dels nous serveis de tramitació interadministrativa que les entitats prestadores vagin publicant a partir de l’activació del nou EACAT.
  • Assignar permisos a les usuàries dels serveis AOC (per exemple: e-NOTUM, eFACT, Via Oberta o altres).
  • Gestionar el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH).

Quan aquestes funcionalitats estiguin disponibles, eliminarem aquest avís.

Elimina persones usuàries des d'Administració settings > Serveis AOC

Com a persona gestora, pots eliminar una usuària des de la secció account_circle Usuaris > seleccionant l’usuària que vols eliminar > prement la icona > i seleccionant Eliminar.

Quan elimines una usuària, aquesta ja no podrà accedir a EACAT, ja que deixarà d'existir en el sistema. Si necessita tornar a treballar amb EACAT, hauràs de tornar a crear el seu perfil amb les dades corresponents i configurar els serveis AOC als quals necessita accedir.