El cercador facilita l’accés ràpid als tràmits que ja has tramitat i et permet buscar de manera eficient qualsevol informació que necessitis.


L’Espai de tramitació disposa de dos tipus de cercador:

  • El cercador bàsic, que permet buscar introduint paraules clau relacionades amb el tràmit que cerques. Si vols que la cerca es faci en un camp específic, cal que el seleccionis. Pots cercar en els camps següents: assumpte, número de registre, número d’expedient i identificador del tràmit.
  • El cercador avançat, que permet fer cerques més precises, utilitzant els filtres següents:
    • Soc responsable, mostra els expedients dels quals ets responsable.
    • Compartits amb mi, inclou expedients que altres han compartit amb tu.
    • Servei, filtra segons el servei al qual pertany el tràmit.
    • Emissora, mostra tràmits segons entitat emissora.
    • Període, permet acotar la cerca segons una data d’inici i de fi.

Pots accedir a la Cerca avançada des de la barra de filtres, on trobaràs filtres addicionals com:

  • Territori, que defineix l’àmbit territorial de l’entitat emissora del tràmit.
  • Comarca, que permet seleccionar la comarca a la qual pertany l’entitat emissora.

Per obtenir resultats més precisos i rellevants, utilitza ambdós cercadors i els filtres de la barra de filtres.

Recorda que quan parlem de cercador, ens referim sempre al cercador per paraules de l’Espai de tramitació. Quan ens referim al cercador avançat, ho indiquem explícitament.