L’Espai de tramitació inclou els elements següents:
-
1. Safates per organitzar els tràmits.
- Des de la icona ... pots exportar resultats de la cerca en un arxiu .csv i guardar una cerca com a favorita, si escau.
2. Cerques favorites, per agilitzar les cerques més freqüents, i cercador per paraules i avançat amb diversos filtres.
3. Barra de filtres, per acotar els resultats d’una cerca determinada. Agrupa la majoria de filtres de la cerca avançada, a la qual també es pot accedir des de la barra.
4. Resultats, que és la relació de tràmits que compleixen els criteris de cerca establerts.
Quan selecciones un tràmit entre els resultats, tens accés a la informació i opcions següents:
- Informació de l’expedient
- Títol del servei
- Emissor del tràmit
- Núm. d’expedient en la teva entitat
- Si hi cliques, apareix el detall de l’expedient, al qual també pots accedir des de la icona “...”.
- Tràmits de l’expedient, t'apareixen ordenats i amb la informació bàsica de registre (núm. de registre en la nostra entitat, data, hora i nom del tràmit)
-
Informació del tràmit
- Historial de tramitació low_priority, mostra els tràmits previs al seleccionat i les seves respostes
- Informació de registre: número, data i hora.
- Nom del tràmit
-
Detall del tràmit arrow_drop_down, que guarda la informació de registre següent:
- De: entitat emissora del tràmit.
- Per a: entitat receptora del tràmit.
- Data i hora: data i hora en què s’ha registrat el tràmit en el registre corresponent.
- Registre d’entrada
- Registre de sortida
- ID expedient
- ID tràmit
-
Funcions addicionals sobre el tràmit:
- Descarregar la documentació del tràmit
- Veure la documentació adjunta
- Consultar l'historial de canvis d'estat de l'expedient, prement la icona
- Enllaç per accedir a la visualització de l'expedient a l'EACAT Clàssic.
- Respondre, fent clic al botó que trobaràs només quan el tràmit disposi d’alguna resposta.
A més, des de la icona ..., pots accedir al detall de l’expedient:
- Informació bàsica: títol del servei i destinatari
- Compartir group
- Veure servei visibility
- Número d’expedient en la teva entitat
- Assignar responsable, que alhora implica compartir l’expedient
També pots fer les accions relacionades directament amb el tràmit:
- Respondre switch_access_shortcut
- Descarregar documentació download, adjunta del tràmit
- Mostrar l’historial de tramitació low_priority
- Imprimir el tràmit print
Recorda que hi ha tràmits que no tenen resposta i, per tant, no hi trobaràs el botó ni en la informació del tràmit ni l’acció Respondre en les accions del tràmits de la icona “…”