L’Espai de tramitació inclou els elements següents:

(Captura de l’Espai de tramitació amb números que coincideixin amb els diferents elements)

  • Safates per organitzar els tràmits.
  • Cerques favorites, per agilitzar les cerques més freqüents.
  • Cercador per paraules i avançat amb diversos filtres.
  • Barra de filtres, per acotar els resultats d’una cerca determinada. Agrupa la majoria de filtres de la cerca avançada, a la qual també es pot accedir des de la barra.
  • Resultats, relació de tràmits que compleixen els criteris de cerca establerts.
  • Des de la icona ... pots exportar resultats de la cerca en un arxiu .csv i guardar una cerca com a favorita bookmark_add , si escau.

Quan selecciones un tràmit entre els resultats, tens accés a la informació i opcions següents:

  •  Informació de l’expedient
    • Títol del servei
    • Emissor del tràmit
    • Núm. d’expedient en la teva entitat
    • Si hi cliques, apareix el detall de l’expedient, al qual també pots accedir des de la icona “...”.
  • Tràmits de l’expedient, apareixen ordenats i amb la informació bàsica de registre (núm. de registre en la nostra entitat, data, hora i nom del tràmit)
  • Informació del tràmit
    • Historial de tramitació , mostra els tràmits previs al seleccionat i les seves respostes
    •  Informació de registre: número, data i hora.
    • Nom del tràmit
    • Detall del tràmit, que guarda la informació de registre següent:
      • De: entitat emissora del tràmit.
      • Per a: entitat receptora del tràmit.
      • Data i hora: data i hora en què s’ha registrat el tràmit en el registre corresponent.
      • Registre d’entrada
      • Registre de sortida
      • ID expedient
      • ID tràmit
    • Funcions addicionals sobre el tràmit:
      • Descarregar el tràmit
      • Documentació adjunta
      • Visualitzar les dades de l’expedient
      • Respondre, fent clic al botó “Respondre” que trobaràs només quan el tràmit disposi d’alguna resposta.
      • Historial de canvis d’estat de l’expedient, prement la icona 

A més, des de la icona ..., pots accedir al detall de l’expedient:

  • Informació bàsica: títol del servei i destinatari
  • Descarregar
  •  Compartir 
  • Veure servei
  • Número d’expedient en la teva entitat
  • Assignar responsable, que alhora implica compartir l’expedient

També pots fer les accions relacionades directament amb el tràmit:

  • Respondre, sempre que el tràmit disposi d’alguna resposta.
  • Descarregar la documentació adjunta del tràmit
  • Mostrar l’historial de tramitació
  • Imprimir el tràmit

Recorda que hi ha tràmits que no tenen resposta i, per tant, no hi trobaràs el botó Respondre en la informació del tràmit ni l’acció Respondre en les accions del tràmits de la icona “…”

Troba informació relacionada en ET - Què és l’espai de tramitació?