Pots editar la informació que es troba en les diferents seccions.
De la secció General, pots editar la informació següent:
- Nom i cognoms
- Correu electrònic
- Telèfon
- Mòbil
- Contrasenya
També pots:
- Triar l’entitat que vols que et surti per defecte en accedir a EACAT, en cas que siguis usuari de més d’una entitat.
- Escollir rebre un correu d’avís diari dels assentaments, que han entrat el dia anterior en el registre de la teva entitat, sempre que corresponguin a serveis als quals hi tens accés.
- Comprovar si hi ha un signador preferent assignat, abans d’enviar un tràmit a l’estat Per signar, si així ho selecciones.
- Veure l’explicació detallada sobre el responsable de l’expedient, en iniciar el primer esborrany de l’expedient, si així ho selecciones aquí.
De la secció Gestors, pots contactar amb el gestor de la teva entitat a través del correu electrònic
De la secció Serveis, pots sol·licitar al gestor de la teva entitat l’accés a un servei de tramitació interadministrativa determinat > Sol·licitar accés
Troba més informació relacionada en:
EP - Què implica l’opció “Comprovar l’existència de signador preferent”?
EP - Què implica l’opció “Veure l’explicació sobre el responsable d’expedient”?