A account_circle Espai personal > General > trobem l’apartat Preferències. Entre les més destacades estan l’activació dels Avisos i les preferències de Tramitació.
1. On trobem les Preferències de tramitació?
A account_circle Espai personal > General > Preferències > Tramitació, trobem les opcions de tramitació que podem activar o desactivar, que són:
- Comprovar l’existència de signador preferent
- Veure l’explicació sobre el responsable d’expedient
2. Què implica l’opció “Comprovar l’existència del signador preferent”?
És una funcionalitat clau en el procés de signatura dels tràmits.
El signador preferent és considerat la primera opció per signar un tràmit. Tanmateix, si alguna altra persona té permís de signatura, podrà signar el tràmit encara que no sigui el signador preferent. En cas que no estigui assignat, podràs seleccionar-lo quan envies a signar un tràmit.
Quan actives aquesta opció, apareixerà el quadre informatiu Enviar a signar, on podràs seleccionar el signador preferent o continuar la tramitació sense seleccionar-lo. En canvi, si no actives aquesta opció, no t’apareixerà aquest quadre informatiu quan envies un tràmit a signar.
Si marques l’opció no tornar a mostrar, no et tornarà a sortir aquest quadre informatiu.
3. Què implica l’opció “Veure l’explicació sobre el responsable d’expedient”?
És una funcionalitat important en el procés de tramitació dels expedients.
Quan iniciem el primer tràmit des del Catàleg o al respondre el primer tràmit d'un expedient iniciat per una altra entitat, apareix un quadre informatiu sobre el Responsable d'expedient.
Si actives l’opció Veure l’explicació sobre el responsable d’expedient et mostrarà el quadre informatiu Responsable d’expedient cada cop que inicies el primer tràmit des del Catàleg.
Si marques l’opció no tornar a mostrar, no et tornarà a sortir aquest quadre informatiu. Si desitges que aparegui de nou, hauràs d'activar l'opció Veure l'explicació sobre el responsable d'expedient.