Les safates de tramitació serveixen per organitzar els tràmits als quals tens accés i es poden agrupar en:

  • Safates amb la tramitació finalitzada:
    • Rebuda inbox, conté la tramitació que ha rebut la teva entitat, és a dir, les entrades.
    • Enviada outbox_alt, conté la tramitació que ha enviat la teva entitat, és a dir, les sortides.
    • Rebuda i enviada file_copy, conté la tramitació que ha rebut i ha enviat la teva entitat, és a dir, les entrades i les sortides.
  • Safates amb tramitació pendent de finalitzar, que de moment ens envia a EACAT Clàssic perquè acabem de tramitar-la.

    • En esborrany drafts, conté la tramitació en la qual estàs treballant.
    • Per signar draw, conté la tramitació pendent de signar.
    • En cua, conté la tramitació que encara no s’ha completat per qüestions tècniques, però que està en procés de finalització.

    Només es mostren tràmits en un rang de 6 mesos. Per a veure tràmits anteriors modifica el període mitjançant les opcions de cerca.

    De moment, només podràs cercar els tràmits finalitzats, que es troben en les safates Rebuts, Enviats o Rebuts i enviats. Més endavant, podràs cercar també els tràmits no finalitzats (safates en esborrany, per signar i en cua).

    Troba informació relacionada en:

    ET - Per què serveixen les safates de tramitació?
    ET - Què és l’Espai de tramitació?