Les safates de tramitació serveixen per organitzar els tràmits als quals tens accés i es poden agrupar en:

  • Safates amb tràmits finalitzats:
    • Rebuts inbox, conté els tràmits que ha rebut la teva entitat, és a dir, les entrades.
    • Enviats outbox_alt, conté els tràmits que ha enviat la teva entitat, és a dir, les sortides.
    • Rebuts i enviats file_copy, conté els tràmits que ha rebut i ha enviat la teva entitat, és a dir, les entrades i les sortides.
  • Safates amb tràmits pendents de finalitzar, que de moment ens envien a EACAT Clàssic perquè acabem de tramitar-los.
    • Esborranys drafts, conté els tràmits en els quals estàs treballant.
    • Per signar draw, conté els tràmits pendents de signar.
  • En cua, conté els tràmits que encara no s’han completat per qüestions tècniques, però que estan en procés de finalització.

Només es mostren tràmits en un rang de 6 mesos. Per a veure tràmits anteriors modifica el període mitjançant les opcions de cerca.

De moment, només podràs cercar els tràmits finalitzats, que es troben en les safates Rebuts, Enviats o Rebuts i enviats. Més endavant, podràs cercar també els tràmits no finalitzats (safates en esborrany, per signar i en cua).

Troba informació relacionada en:

ET - Per què serveixen les safates de tramitació?

ET -  Què és l’Espai de tramitació?