Distingim 2 moments a l’hora de visualitzar el Catàleg:

  • Visualització abans de cercar
  • Visualització després de cercar

1. Visualització abans de cercar

És el moment previ a fer una cerca. Per defecte et trobes:

  • El catàleg publicat
  • La barra de cerca, on pots cercar per paraules o fer una cerca avançada, prement tune
  • Els filtres activats i els consells de cerca:
    • En termini.
    • Soc destinatari.
    • Consells de cerca, conté informació sobre com realitzar una cerca perquè sigui efectiva.
  • Les seccions:
    • Tràmits a punt de finalitzar.
    • Serveis favorits, serveis que has guardat per tenir-los a mà.
    • Nous serveis publicats.
    • Serveis genèrics.

 

Sempre podràs tornar al moment previ a una cerca prement la icona book del menú de l’esquerra.

2. Visualització després de cercar

2.1 Sense resultats

Quan no hi ha cap tràmit o servei amb les condicions seleccionades.

2.2 Amb resultats

Quan hi ha tràmits i serveis amb les condicions establertes, trobaràs per defecte:

  • El catàleg publicat,  tot i que també pots seleccionar el catàleg despublicat.
  • La barra de cerca, amb la icona de cerca avançada tune, on hi apareix un número que indica la quantitat de filtres que has seleccionat. Per defecte, apareixen tres filtres actius: Tots, En termini i Soc destinatari. Si afegeixes més filtres aquest número augmentarà.
  • La barra de filtres amb els filtres:
    • Tots, filtra serveis i tràmits alhora. També pots seleccionar, si vols, només:
    • Serveis
    • Tràmits, si el selecciones apareixen en la barra de filtres 2 filtres més:
      • Inicials, que són els tràmits que inicien un expedient i que es poden tramitar des del Catàleg.
      • A punt de finalitzar, si prèviament continua estant seleccionat En termini del filtre desplegable Termini.
    • En termini, que filtra els serveis i tràmits que estan en termini. Altres opcions disponibles que pots seleccionar del filtre Termini són:
      • Tots
      • Fora de termini
      • En espera
    • Prestador, pots seleccionar un prestador determinat de serveis de tramitació interadministrativa, com ara el Departament de la Presidència (PRE) o l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA), entre tots els que et surten.
    • Soc destinatari: filtra tots els serveis i tràmits dels quals es destinatària la teva entitat. Tot i que també pots seleccionar altres opcions que t'ofereix el filtre Destinatari:
      • Tots
      • No soc destinatari
    • Cerca avançada, és el botó que et permet anar directament a una cerca avançada.

Els tràmits que estan fora de termini o en espera no es poden tramitar.

També pots accedir a la Cerca avançada des de la barra de filtres, on trobaràs a més els filtres desplegables Tipologia, Tema i Subtema.

  • El número de resultats, et permet comprovar com disminueixen a mesura que apliques filtres i afines la cerca.
  • Els resultats de la cerca és un conjunt de serveis i tràmits, perquè hi ha seleccionat Tots. La informació que apareix de cada servei és:
    • Títol del servei
    • Icona guardar servei favorit bookmark_add, o bookmark, esborrar-lo, que només surt quan seleccionis Serveis en lloc de Tots.
    • Prestador
    • Tràmits inicials, que només apareix en seleccionar Serveis en lloc de Tots; al prémer es despleguen els tràmits inicials i al costat el botó d’Iniciar el tràmit, si escau.
    • Tipologia, tema i subtema
  • La fitxa del primer resultat de la cerca, situada a la dreta, amb la informació del servei o tràmit segons correspongui.

Si selecciones un servei dels resultats apareix la fitxa del servei que li correspon ; si és un tràmit apareixerà la fitxa del servei i, a la dreta, també la fitxa del tràmit. 

La informació de les fitxes de continguts és en:

  • La fitxa del servei, pots desplegar-la també prement Llegir tot i veuràs la fitxa completa, sempre que la fitxa del primer resultat de la cerca sigui un servei:
    • Títol
    • Icona de guardar servei   bookmark_add
    • Prestador
    • Període per tramitar: Inici i Fi
    • Qui fa el tràmit: que pots ser l’entitat destinatària o la prestadora. En funció de què seleccionis es ressaltaran els tràmits de l’una o de l’altra.
    • Descripció
    • Tràmits, des d’on els puc iniciar. En seleccionar-ne un es desplega la fitxa del tràmit a la dreta.
    • Destinataris
    • Objectius
    • Tipologia
    • Tema i subtema
       
  • La fitxa de tràmit, pots desplegar-la també prement Llegir tot i veuràs a la dreta la fitxa completa, sempre que la fitxa del primer resultat de la cerca sigui un tràmit:
    • Títol
    • Termini (en termini, a punt de finalitzar, fora de termini o en espera).
    • Tràmit inicial o de resposta
    • Període per tramitar: Inici i Fi
    • Qui fa el tràmit: l’entitat destinatària o la prestadora.
    • Botó iniciar, si escau.
    • Contingut
      • Descripció
      • Com es fa
      • Documentació
    • Respostes, on hi trobaràs els tràmits de resposta al tràmit.

Si hi ha molta informació pots Expandir i Contraure la informació dels apartats Contingut i Respostes.

El sistema d’alertes t’informa si no tens accés a un servei o un tràmit i et permet sol·licitar el seu accés al teu gestor. En casos excepcionals, pot ser que un servei o tràmit del Catàleg publicat no sigui visible per decisió de l’entitat prestadora del servei.

Troba més informació relacionada en CST - Què és el Catàleg de serveis i tràmits?