La informació d’un servei es troba a la Fitxa del servei, que pots consultar des de:

  • Vista inicial del Catàleg, seleccionant un servei dins les seccions serveis favorits o nous serveis publicat, quan existeixin. 
  • Resultats d'una cerca:
    • Si el primer resultat de cerca és un servei, apareix a la dreta i pots expandir la informació prement Llegir tot.
    • Seleccionant directament un servei.

També pots consultar la fitxa del servei des de l’Espai personal.

La fitxa del servei pot variar en funció de les dades proporcionades per l'entitat prestadora. Si s’emplenen tots els apartats hi trobaràs la informació següent:

  • Títol del servei, que designa l’entitat prestadora.
  • Icones de gestió, que permeten guardar bookmark_add o esborrar bookmark un servei a la secció Serveis favorits.
  • Prestador, que és el nom de l’entitat prestadora del servei.
  • Termini: Inici / Fi, que és el període per tramitar.
  • Tràmits, que inclou informació sobre:
     
    • Qui fa el tràmit: Destinatari / Prestador
    • Tipus de tràmit i l'estat: 
      • Tràmit inicial / Tràmit resposta. Si és un tràmit inicial, podràs iniciar-lo des d’aquí.
      • Estat del tràmit: en termini, fora de termini, en espera o despublicat.
  • Descripció, depenent de si es tracta de la fitxa de la dreta, del primer resultat d'una cerca, o si hem clicat en un servei per veure la fitxa, veurem primer la descripció i després els tràmits, o a l'inrevés.
  • Destinataris, que són les tipologies o grups d’entitats a les quals va destinat el servei.
  • Objectius, la finalitat del servei.
  • Documentació a presentar, que inclou documents a omplir i adjuntar al tràmit o una relació de documents requerits.
  • Normativa aplicable,  les disposicions normatives que regulen el servei.
  • Tipologia dins la qual s’ubica el servei.
  • Tema i subtema, àmbit temàtic i subtemàtic en què es troba el servei.

En la fitxa del servei, el sistema d’alertes t’informa si no tens accés a un servei o un tràmit i et permet sol·licitar el seu accés al teu gestor. En casos excepcionals, pot ser que un servei o un tràmit que apareix en el Catàleg publicat no sigui visible perquè així ho ha decidit l’entitat prestadora del servei.