La Finestreta de registre és l’oficina virtual de presentació de documentació associada als serveis de tramitació entre administracions. Aquesta oficina adreça la documentació presentada al registre electrònic de l’organisme destinatari i retorna el corresponent justificant.

Una de les formes de tramitar a EACAT és a través de la Finestreta de registre, mitjançant formularis PDF o no. Per a això farem el següent:

  1. Saber si el nostre tràmit pot trametre’s per Finestreta de registre. Per això, cal anar a l’apartat Com es fa?, és a dir les instruccions específiques de cada tràmit en la seva descripció del Catàleg.
  2. Descarregar-nos, emplenar, validar i signar el formulari descarregat a través del botó verd Tramita que apareix a la informació del tràmit del Catàleg.
  3. Accedir a la Finestreta de registre, prement Tràmits i, concretament, la subsecció Finestreta de registre.
  4. Prémer Navega on posa Tràmit a presentar per cercar el formulari en el nostre ordinador. També podrem annexar els documents adjunts al formulari a Documentació annexa prement Annexa un altre document.

La informació específica sobre els documents adjunts (pes i tipus) la podem trobar a la FAQ GT – Quin pes poden tenir els annexos de la finestreta de registre?