La funcionalitat de tractament d’un tràmit permet marcar els tràmits rebuts per indicar que ja s'han gestionat. A més, facilita la identificació de l’última persona usuària que ha realitzat aquesta acció, possibilita el seguiment i la coordinació entre usuàries.
Qualsevol persona usuària pot marcar o desmarcar un tràmit rebut per a la seva gestió. Això es pot fer des de:
- El llistat de tràmits rebuts de l’Espai de tramitació
- El detall d’un tràmit rebut
- Una cerca favorita guardada de la safata de Rebuts
També es pot consultar l’estat del tractament des de la safata de Rebuts i Enviats, així com des d’una cerca favorita de la relació de tràmits Rebuts i Enviats.
Per facilitar-ne l’ús, s’ha incorporat el filtre desplegable Tractament, disponible tant a la barra de filtres com a la cerca avançada. Aquest filtre ofereix les opcions següents:
- Tots
- No tractats
- Tractats
- Tractats per mi
Aquesta funcionalitat permet diferenciar fàcilment entre els tràmits que ja s'han gestionat i els que encara estan pendents. Està pensada per facilitar l'organització del treball i fer més àgil el seguiment dels tràmits dins l'entitat.