La pàgina d’Inici d’EACAT Tràmits és el punt de partida per navegar i accedir de manera eficient a les diferents funcionalitats. La seva estructura està dissenyada per proporcionar informació clara i accessible, millorant l’experiència d’ús. Els elements principals que hi trobaràs són:

1.  Alerta informativa, mostra les novetats o informació rellevant del servei.

2. Cercador del Catàleg de serveis i tràmits

3.  Secció de tràmits a punt de finalitzar, proporciona accés directe als tràmits pròxims al venciment.

4.  Safates de tramitació finalitzada:

  • Tràmits rebuts
  • Tràmits enviats
  • Tràmits rebuts i enviats

5.  Enllaç al bloc de l’AOC

6.  Secció de serveis AOC recents: mostra els serveis AOC que he utilitzat més recentment.

7.  Menú lateral esquerre: facilita l’accés ràpid a funcionalitat destacades que ens pot portar a les funcionalitats destacades d’EACAT Tràmits:

  • Pàgina d’Inici
  • Espai de tramitació
  • Catàleg de serveis i tràmits  book

8.  Barra de navegació superior, conté diverses icones amb accés a funcionalitats importants:

  • Expandir o contraure el menú lateral
  • Ajuda
  • Notificacions
  • Directori de serveis AOC  grid_on
  • Àrea personal , des d’on es poden realitzar diverses accions:
    • Entitats on treballes, perquè puguis seleccionar amb la que vols treballar en cada moment.
    • Espai personal, que et permet gestionar el teu perfil, comunicar-te amb el teu gestor; veure els serveis de tramitació interadministrativa i sol·licitar el seu accés; i, finalment, visualitzar els permisos dels serveis AOC als quals tens accés.
    • Serveis favorits, on podràs visualitzar ràpidament els serveis que has guardat perquè t’interessa tenir-los a mà.
    • Registre de funcionaris habilitats
    • Tancar sessió

Aquest disseny facilita una gestió àgil i organitzada dels tràmits, millorant l’eficiència de la teva tramitació interadministrativa.